رد شدن به محتوای اصلی

چگونگی قراردادن محصولات در قفسه های سوپرمارکت

 محصولات تجاری برای خرده فروشی و سایر فروشگاه های سوپرمارکت حیاتی هستند. ساماندهی قفسه های فروشگاه، مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب می کند زیرا به مشتریان کمک می کند تا راحت تر خواسته های خود را پیدا کنند. جدا ازموضوع قفسه بندی، همچنین لازم است که قفسه های سوپرمارکت بتوانند محصولات فروشگاه را به صورت بهینه به مشتریان نمایش دهد مثلا از یک محصول در چند قفسه نباشد و محصولات مرتبط در نزدیکی هم قرار گیرند،تا مشتریان بتواند راحت تر تصمیم بگیرند. در مورد مکان قرارگیری هر یک ازمحصولات بسیار فکر می شود تا نظر خریداران را به سمت محصولات جلب کنند و بیشتر به سمت خرید بکشاند.

استراتژی قرار دادن محصولات تأثیر زیادی در خرید مشتری دارد. اگر دقت کرده باشید محصولاتی که هزینه بالایی دارند همیشه در بالای قفسه قرار می گیرند و محصولاتی که در بین مردم محبوب هستند و به دنبال آن می آیند در قفسه های زیرین قرار دارند. مواردی که به احتمال زیاد مشتری را فریب می دهد در سطح چشم و قفسه های میانی قرار می گیرند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد نحوه ی جایگذاری های مختلف در قفسه سوپرمارکت،  مطالب زیر را بخوانید.



قفسه های بالا: قفسه های بالایی سوپر مارکت، مخصوص مواردی است که یا هزینه بر هستند و یا فروش زیادی ندارند. این قسمتی از قفسه هاست که مشتریان کمتر به آن دسترسی می یابند و احتمالا کمتر نیاز دارند از این رو می توانید کالاهایی که مشتری کمتری دارند، نسخه های محدودی از آن باقی مانده و … در آن مناطق ذخیره کنید.

قفسه های میانی: به این قفسه های سوپرمارکت به عنوان قفسه های سطح چشم نیز گفته می شود زیرا فقط بهترین محصولات فروشگاه و برجسته در اینجا قرار دارند. از آنجا که بیشتر خریداران برای خرید وسایل به این قسمت از سوپرمارکت نگاه می کنند، این منطقه به عنوان یک منطقه برتر در نظر گرفته می شود. همچنین می توانید مارک های دیگر در همان زمینه را در کنار هم قرار دهید تا برای مشتری قابل مقایسه باشد.

 برای خواندن ادامه مطلب چگونگی قراردادن محصولات در قفسه های سوپرمارکت کلیک کنید.

منبع:قفسه چین

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی

 ​ انواع مختلف پیچ انواع مختلفی از کارها را انجام می دهند و مانند سایر موارد در صنعت ساخت و ساز، کار با ابزار، تجهیزات و محصولات مناسب با آن شرایط قطعا، بسیار آسان تر است. به طور مثال پیچ های چوبی برای نگهداری اتصال چوب بسیار مناسب هستند اما نباید از آنها برای اتصال فلزات استفاده کنید. یا باید از پیچ های مخصوص کف سازی برای پارکت ها استفاده کرد، اما از این پیچ ها برای  چوب هایی از جنس ام دی اف و کابینت سازی مناسب نیستند. بنابراین باید از انواع مختلف پیچ در بسیاری از موارد به صورت داخلی و خارجی استفاده شود. ​   برای ادامه مطلب  معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی ، کلیک کنید. منبع: پولاد پیچ گستر ماد ​

انکر بولت و رول بولت

همه چیز در مورد انکر بولت و رول بولت  ​ که با نام پیچ لنگر هم شناخته می شوند، برای اتصال اشیاء و صفحات فلزی به سنگ و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پیچ و مهره های لنگر در شکل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. همه انکر بولت ها از انتهای رزوه شده تشکیل شده اند که می توان آن را توسط مهره و واشر به محل مورد نظر متصل کرد. این پیچ ها در انواع پروژه ها، از ساختمان های استاندارد و سدها و صنایع سیمان و پتروشیمی گرفته تا نیروگاه های هسته ای، مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی انکربولت ها و رولبولت ها اتصال صفحات فلزی به بتن می باشد. ساده ترین نوع انکربولت متشکل از یک پیچ است که در امتداد سر آن یک میله خم خورده وجود دارد که کار آویز گرفتن را میسر می سازد. همانطور که در شکل 1 دیده می شود، اکثر طرح ها شامل یک پیچ استاندارد با سر شش ضلعی است که قبل از بسته شدن بتن در آن قرار می گیرد. طرح های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها شامل یک پیچ و مهره خم شده با یک قلاب در انتها، و یا نوع دیگری از خم شدگی هستند. پیچ و مهره های سنگین، قوی ترین نوع اتصال هستند،

پژوهش یا اجرای آینده نگاری در برنامه ریزی بلند مدت

  چکیده محققان و پژوهشگران توافق دارندکه آینده نگاری، که یک توانایی برای پیش‌بینی چگونگی آشکارشدن آینده می باشد؛ قابلیت استراتژیک مهمی است و نیز جهت برنامه‌ریزی بلندمدت بسیار حیاتی می باشد. با این حال، تعدادی از اجرا های خود را به صورت سیستماتیک مورد بازجویی قراردادند. این تحقیق به پیشرفت دانش در اجرای آینده‌نگاری بلند‌مدت با استفاده از مقایسه ای تحلیلی از روش‌های برنامه‌ریزی در دو سازمان بامالکیت مشترک ؛ می پردازد. اطلاعات بدست آمده از مستندات برنامه‌ریزیی و اجرای آینده نگاری از پرسنل استراتژی در دو مورد (حمل و نقل و بانکداری) حمایت و پشتیبانی ازیک مدل پویای برنامه‌ریزی یکپارچه و بلند‌مدت آینده‌نگاری را فراهم نمود. مجموعۀ درحال اجرا و ترکیب علائم قوت و ضعف، و ادغام مستمر آن ها در سناریوها، تصویر آینده‌های جایگزین به صورت ساختاری بوسیله انجمن اجرایی؛ پشتیبانی شده بود. انجمن اجرایی به طور گسترده ای با استراتژیست‌های واقع در سطوح مختلف سازمانی، در گفت‌وگویی مرتبط با آینده‌های نوظهور و استراتژی‌هایی آن آینده ها، درگیر شد. این یافته ها مدیران و محققان را به مشاهده برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ع