رد شدن به محتوای اصلی

۴ سوال در مورد قفسه بندی فروشگاه

 هنگام طراحی فضای محیط فروشگاه خود، به نحوه قرارگیری و استفاده از قفسه بندی فروشگاه توجه داشته باشید. از این گذشته، قفسه بندی شما این توانایی را دارد که طرح کلی فروشگاه خرده فروشی شما را ارتقا داده و محیطی جذاب برای مشتریان ایجاد کند.

اکنون، انواع مختلفی از فروشگاه های خرده فروشی وجود دارد که می توانید قفسه های خرده فروشی را برای آنها اجرا کنید. قبل از بررسی سوالاتی که باید از خود بپرسید، ارزش آن را دارد که ابتدا انواع مختلف آن را درک کنید. به این ترتیب شما می توانید فضای موجود را بهینه سازی کنید و فروشگاه خود را شلوغ نکنید و مشتری خود را تحت فشار قرار ندهید.

قفسه فروشگاهی

فروشگاه بزرگ: این فروشگاه خرده فروشی معمولاً به بخشهایی برای دسته های مختلف تقسیم می شود. سوپرمارکت: این فروشگاه خرده فروشی محصولات غذایی و همچنین اقلام خانگی را که در بخشهای خاص آنها مرتب شده است، به فروش می رساند. مصرف كنندگانی كه از سوپرماركت ها بازدید می كنند با هدف پر كردن موجودی خانوار خود در حال خرید هستند.
فروشگاه تخصصی: فروشگاه های تخصصی دارای مجموعه ای باریک از محصولات هستند، تمرکز آنها بر روی یک یا دو دسته خاص است. فروشگاه های زنجیره ای: همانطور که نام آن اشاره می شود، این فروشگاه خرده فروشی با داشتن شعبه هایی در چندین مکان و ساعات طولانی راحتی مشتری را فراهم می کند.
سوپر مارکت و هایپر‌ مارکت: این فروشگاه ها محصولات بی شماری دارند، و انواع مختلفی از محصولات را دربر میگیرند.بنابراین اطمینان حاصل می کنند که نیازهای همه مشتریان را برآورده کنند.

۱. چقدر فضا در اختیار دارید؟

اندازه فروشگاه شما حکایت از این دارد که با چه فضایی می توانید کار کنید. بنابراین، قفسه هایی که خریداری می کنید باید اندازه فروشگاه شما باشد. به عنوان مثال، اگر فروشگاه کوچکتری دارید، قفسه های خریداری شده باید بتوانند کالاهای شما را به نمایش بگذارند، در عین حال فضای شما زیاد نیست.
شایان ذکر است هنگام صحبت در مورد فاصله، این فقط اشاره به فروشگاه شما نیست. این همچنین در مورد بخشهای داخل فروشگاه شما است. در بخشهای خاص، قفسه بندی خرده فروشی اجرا نخواهد شد. نمونه هایی از این دپارتمان ها می تواند شامل قصابی ها ، مناطق مراقبت از مشتری و همچنین سرویس های بهداشتی باشد.
سپس قفسه ها و استراتژی های دسته بندی شما وجود دارد که شما برای اطمینان از فروشگاه های مناسب خریداران به کار می گیرید. طرح هایی که انتخاب می کنید می توانند بر قفسه های مورد استفاده شما تأثیر بگذارند همانطور که بر تخصیص فضا تأثیر می گذارند.

چطور؟ بعضی از دسته ها فضای بیشتری نسبت به گروه های دیگر دریافت خواهند کرد. از دسته هایی که بیشترین میزان فضا در اختیار آنها قرار گرفته به عنوان ابزاری برای جلب مشتری به فروشگاه استفاده می شود. توصیه می شود بیشتر تمرکز خود را بر روی قفسه بندی خرده فروشی در این مناطق بگذارید زیرا مشتریان دائماً آنها را مشاهده و استفاده می کنند. در همین حال، اگر فروشگاه شما کوچک باشد به دلیل بزرگ بودن، از قفسه بندی تله کابین اجتناب کنید. همین نیازها را می توان با استفاده از گزینه های کوچکتر، سبک تر و قابل انعطاف بیشتر مانند قفسه های دیواری برآورده کرد.



۲. محصول شما چیست؟

محصولاتی که در فروشگاه شما وجود دارد تأثیر مستقیمی بر قفسه بندی خرده فروشی ای که شما انتخاب می کنید می گذارد.
به عنوان مثال، هنگام استفاده از قفسه های چوبی توصیه نمی شود که محصولی با لبه های تیز، خشن یا بیرون زده را در قفسه قرار دهید زیرا می تواند منجر به خراش هایی شود که به چوب آسیب برساند. به طور کلی، هنگام فکر کردن در مورد تدارکات قفسه بندی، باید از قبل برنامه ریزی کنید، زیرا جایگزینی یا تعمیر قفسه های خود به طور مداوم خسته کننده، و هزینه بر است.

برای خواندن ادامه مطلب ۴ سوال در مورد قفسه بندی فروشگاه کلیک کنید.

منبع: قفسه چین

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی

 ​ انواع مختلف پیچ انواع مختلفی از کارها را انجام می دهند و مانند سایر موارد در صنعت ساخت و ساز، کار با ابزار، تجهیزات و محصولات مناسب با آن شرایط قطعا، بسیار آسان تر است. به طور مثال پیچ های چوبی برای نگهداری اتصال چوب بسیار مناسب هستند اما نباید از آنها برای اتصال فلزات استفاده کنید. یا باید از پیچ های مخصوص کف سازی برای پارکت ها استفاده کرد، اما از این پیچ ها برای  چوب هایی از جنس ام دی اف و کابینت سازی مناسب نیستند. بنابراین باید از انواع مختلف پیچ در بسیاری از موارد به صورت داخلی و خارجی استفاده شود. ​   برای ادامه مطلب  معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی ، کلیک کنید. منبع: پولاد پیچ گستر ماد ​

انکر بولت و رول بولت

همه چیز در مورد انکر بولت و رول بولت  ​ که با نام پیچ لنگر هم شناخته می شوند، برای اتصال اشیاء و صفحات فلزی به سنگ و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پیچ و مهره های لنگر در شکل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. همه انکر بولت ها از انتهای رزوه شده تشکیل شده اند که می توان آن را توسط مهره و واشر به محل مورد نظر متصل کرد. این پیچ ها در انواع پروژه ها، از ساختمان های استاندارد و سدها و صنایع سیمان و پتروشیمی گرفته تا نیروگاه های هسته ای، مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی انکربولت ها و رولبولت ها اتصال صفحات فلزی به بتن می باشد. ساده ترین نوع انکربولت متشکل از یک پیچ است که در امتداد سر آن یک میله خم خورده وجود دارد که کار آویز گرفتن را میسر می سازد. همانطور که در شکل 1 دیده می شود، اکثر طرح ها شامل یک پیچ استاندارد با سر شش ضلعی است که قبل از بسته شدن بتن در آن قرار می گیرد. طرح های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها شامل یک پیچ و مهره خم شده با یک قلاب در انتها، و یا نوع دیگری از خم شدگی هستند. پیچ و مهره های سنگین، قوی ترین نوع اتصال هستند،

پژوهش یا اجرای آینده نگاری در برنامه ریزی بلند مدت

  چکیده محققان و پژوهشگران توافق دارندکه آینده نگاری، که یک توانایی برای پیش‌بینی چگونگی آشکارشدن آینده می باشد؛ قابلیت استراتژیک مهمی است و نیز جهت برنامه‌ریزی بلندمدت بسیار حیاتی می باشد. با این حال، تعدادی از اجرا های خود را به صورت سیستماتیک مورد بازجویی قراردادند. این تحقیق به پیشرفت دانش در اجرای آینده‌نگاری بلند‌مدت با استفاده از مقایسه ای تحلیلی از روش‌های برنامه‌ریزی در دو سازمان بامالکیت مشترک ؛ می پردازد. اطلاعات بدست آمده از مستندات برنامه‌ریزیی و اجرای آینده نگاری از پرسنل استراتژی در دو مورد (حمل و نقل و بانکداری) حمایت و پشتیبانی ازیک مدل پویای برنامه‌ریزی یکپارچه و بلند‌مدت آینده‌نگاری را فراهم نمود. مجموعۀ درحال اجرا و ترکیب علائم قوت و ضعف، و ادغام مستمر آن ها در سناریوها، تصویر آینده‌های جایگزین به صورت ساختاری بوسیله انجمن اجرایی؛ پشتیبانی شده بود. انجمن اجرایی به طور گسترده ای با استراتژیست‌های واقع در سطوح مختلف سازمانی، در گفت‌وگویی مرتبط با آینده‌های نوظهور و استراتژی‌هایی آن آینده ها، درگیر شد. این یافته ها مدیران و محققان را به مشاهده برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ع