توزیع صنعتی طی 30 سال گذشته به سرعت رشد کرده است. فشارهای ناشی از افزایش روزافزون هزینه های فروش و تقاضای کاربران از خدمات سریع در واقع تقاضای بسیار سریع مصرف کننده موجب شده است، شرکت های صنعتی که قبلاً فروش مستقیم خود را مدیریت می کردند، باید یاد بگیرند که چگونه توزیع کنندگانی برای فروش محصولاتشان انتخاب کنند. بنابراین شرکت ها به دنبال راه های حل مشکلاتشات هستند تا بتوانند توزیع کننده درستی را انتخاب کنند. در واقع میتوان بین بازاریاب های صنعتی با دیگر بازاریاب ها تفاوت قائل شد.
سازمان بین المللی استاندارد با عنوان ایزو (ISO) سازمانی مستقل و جهانی است که با هدف تدوین و ایجاد الزامات، رهنمودها و روش های پایدار سازی و ارتقا دانش، همکاری و مشارکت و درک مشترک از فعالیت ها علمی، فناوری و اقتصادی فعالیت می نماید. در حال حاضر بیش از 160 کشور عضو رسمی سازمان بین المللی استاندارد هستند. یکی از استانداردهای تدوین شده توسط این سازمان استاندارد ایزو ISO 50501 شامل رهنمودهای پیاده سازی، ارزیابی و بهبود سیستم مدیریت نوآوری است که در سال 2014 تدوین و منتشر شد اما با تشکیل این کمیته جدید و با بروزرسانی و تکمیل تمامی ابعاد سیستم مدیریت نوآوری با عنوان جدید بازتدوین و منتشر شده است. استاندارد جدید سیستم مدیریت نوآوری با عنوان ایزو ISO 56000 است که شامل اسناد راهنما برای استقرار سیستم مدیریت نوآوری است. این استاندارد توسط کمیته TC 279 تدوین و منتشر شده است. بیش از 100 متخصص از 52 کشور بر روی این استاندارد فعالیت کرده اند و اولین اسناد این استاندارد با عناوین استاندارد ایزو ISO 56000 و ایزو ISO 56002 در سال 2019 به طور رسمی تدوین و منتشر شده است. این...
نظرات
ارسال یک نظر