رد شدن به محتوای اصلی

بست کمربندی با برچسب نشانگر چیست ؟

 بست کمربندی در طیف گسترده ای از انواع و مدل ها موجود است. بست کمربندی با برچسب نشانگر تا کابل‌های قابل استفاده مجدد. یکی از انواع کمتر شناخته شده بست کمربندی با برچسب نشانگر است. این بست کمربندی در انواع مختلفی موجود است. چگونه و برای چه منظوری از این کابل ها استفاده می شود؟ و کدام انواع موجود است؟

به همه‌ی این سوالات در این مطلب پاسخ می‌دهیم.
بست کمرندی با برچسب نشانگر

اتصالات کابل با برچسب نشانگر چگونه استفاده می شود و برای چه اهدافی؟

این مدل بست کمربندی مانند دیگر بست‌های کمربندی است و همان کارایی را دارد با این تفاوت که قابلیت نشانه‌گذاری دارند.
با این حال، این کابل‌ها با کابل‌های معمولی به دلیل برچسب نشانگری که مستقیماً در بالا یا زیر سر بند کابل قرار دارد، متفاوت هستند. این برچسب نشانگر را می‌توان مستقیماً روی آن نوشت. این قابلیت باعث می‌شود که بست کمربندی با برچسب نشانگر بیشتر در شرایطی استفاده شود که مهم است که دسته کابل‌ها سریعا شناسایی شوند. بنابراین، این کابل ها اغلب در صنعت فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چند مدل بست کمربندی با برچسب نشانگر وجود دارد؟

چهار نوع بست کمربندی با برچسب نشانگر وجود دارد – تصویر زیر را ببینید. هر یک از این انواع در اندازه های مختلف و در رنگ های مختلف موجود است. کابل های مشکی با نشانگر labal در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.
همه اتصالات کابل برچسب نشانگر از ماده پلی آمید 6.6 ساخته شده اند. بنابراین، آنها می‌توانند دمایی از -40 درجه سانتیگراد تا +85 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. بست کمربندی با برچسب نشانگر فاقد سیلیکون و هالوژن هستند و با کلاس اشتعال پذیری UL 94 V-2 مطابقت دارند.

ویژگی‌های مهم بست‌کمربندی با برچسب نشانگر

1. کیفیت برتر
بست‌ کمربندی با برچسب نشانگر باید دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان داشته باشد. اما چگونه می توان از کیفیت کراوات ها مطلع شد؟
می توانیم از مواد و جزئیات شروع کنیم. انواع مختلفی از مواد وجود دارد. به عنوان مثال، نایلون، پلاستیک و فولاد ضد زنگ همه مواد هستند.
و ما می‌توانیم برای قضاوت در مورد کیفیت بست‌ها؛ آنها را لمس یا بو کنیم. هنگامی که ما آن را لمس می‌کنیم، اتصالات کابل با کیفیت بد خشن خواهد بود. و بوی تندی خواهد داشت.
جزئیات برای دانستن کیفیت چیست؟ یعنی می توانیم از آزمایش‌هایی برای اطمینان استفاده کنیم. پس از انجام آزمایشات، اگر کیفیت خوبی نداشته باشند دچار پوسیدگی و شکستگی خواهند شد.
2. انعطاف پذیری خوب
به طور کلی، از بست‌کمربندی برای بسته بندی و بستن وسایل استفاده می‌شود. بنابراین انعطاف پذیری بست‌کمربندی بسیار مهم است.
در طول فرآیند کشش، تغییر شکل یا شکستگی نباید رخ دهد. اگر بند ها دچار شکستگی یا تغییر شکل در کشش شوند، بست‌های با کیفیتی نیستد.

مزایای بست‌کمربندی چیست؟

در سال های گذشته بست‌کمربندی وجود نداشت. مردم به ناچار از طناب برای بستن کابل‌ها استفاده می‌کردند. اما با توسعه و پیشرفت و ساخت این نوع بست‌ها کارهای صنعتی راحت‌تر انجام می‌شود.
  1. عمر طولانی
معمولاً بست‌ کمربندی با برچسب نشانگر ارزان هستند. آنها توسط مواد نایلون ساخته شده اند. نگهداری این نوع مواد آسان است. در صورت عدم وجود آسیب بیرونی، این نوع محصول را می توان برای مدت طولانی نگهداری کرد. اما طناب‌های سنتی با الیاف ساخته می‌شوند. برخی از آنها با مواد PVC که پس از مدت زمان طولانی، طناب های ساخته شده از هر دو ماده دچار تغییر شکل  یا پوسیده می‌شوند.
  1. اندازه متحد
طناب‌های سنتی، اگر می‌خواهند کالاهای سایز بزرگ‌تر را بسته‌بندی کنند، باید بریده و متناسب شوند.
اما بست‌های کمربندی دارای اندازه‌ها و مشخصات واحد هستند. اندازه ها می‌تواند توسط مشتریان انتخاب شود. علاوه بر این، اتصالات کابل نشانگر را می توان به راحتی استفاده کرد و به راحتی خراب نمی‌شوند.
برای خواندن ادامه مطلب بست کمربندی با برچسب نشانگر چیست به سایت ما مراجعه کنید.
مجله خبری کارویژه در تلاش است که اطلاعات مختلف هر صنعت را در اختیار شما قرار دهد برای آشنایی بیشتر با ما به سایت ما مراجعه کنید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی

 ​ انواع مختلف پیچ انواع مختلفی از کارها را انجام می دهند و مانند سایر موارد در صنعت ساخت و ساز، کار با ابزار، تجهیزات و محصولات مناسب با آن شرایط قطعا، بسیار آسان تر است. به طور مثال پیچ های چوبی برای نگهداری اتصال چوب بسیار مناسب هستند اما نباید از آنها برای اتصال فلزات استفاده کنید. یا باید از پیچ های مخصوص کف سازی برای پارکت ها استفاده کرد، اما از این پیچ ها برای  چوب هایی از جنس ام دی اف و کابینت سازی مناسب نیستند. بنابراین باید از انواع مختلف پیچ در بسیاری از موارد به صورت داخلی و خارجی استفاده شود. ​   برای ادامه مطلب  معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی ، کلیک کنید. منبع: پولاد پیچ گستر ماد ​

انکر بولت و رول بولت

همه چیز در مورد انکر بولت و رول بولت  ​ که با نام پیچ لنگر هم شناخته می شوند، برای اتصال اشیاء و صفحات فلزی به سنگ و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پیچ و مهره های لنگر در شکل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. همه انکر بولت ها از انتهای رزوه شده تشکیل شده اند که می توان آن را توسط مهره و واشر به محل مورد نظر متصل کرد. این پیچ ها در انواع پروژه ها، از ساختمان های استاندارد و سدها و صنایع سیمان و پتروشیمی گرفته تا نیروگاه های هسته ای، مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی انکربولت ها و رولبولت ها اتصال صفحات فلزی به بتن می باشد. ساده ترین نوع انکربولت متشکل از یک پیچ است که در امتداد سر آن یک میله خم خورده وجود دارد که کار آویز گرفتن را میسر می سازد. همانطور که در شکل 1 دیده می شود، اکثر طرح ها شامل یک پیچ استاندارد با سر شش ضلعی است که قبل از بسته شدن بتن در آن قرار می گیرد. طرح های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها شامل یک پیچ و مهره خم شده با یک قلاب در انتها، و یا نوع دیگری از خم شدگی هستند. پیچ و مهره های سنگین، قوی ترین نوع اتصال هستند،

پژوهش یا اجرای آینده نگاری در برنامه ریزی بلند مدت

  چکیده محققان و پژوهشگران توافق دارندکه آینده نگاری، که یک توانایی برای پیش‌بینی چگونگی آشکارشدن آینده می باشد؛ قابلیت استراتژیک مهمی است و نیز جهت برنامه‌ریزی بلندمدت بسیار حیاتی می باشد. با این حال، تعدادی از اجرا های خود را به صورت سیستماتیک مورد بازجویی قراردادند. این تحقیق به پیشرفت دانش در اجرای آینده‌نگاری بلند‌مدت با استفاده از مقایسه ای تحلیلی از روش‌های برنامه‌ریزی در دو سازمان بامالکیت مشترک ؛ می پردازد. اطلاعات بدست آمده از مستندات برنامه‌ریزیی و اجرای آینده نگاری از پرسنل استراتژی در دو مورد (حمل و نقل و بانکداری) حمایت و پشتیبانی ازیک مدل پویای برنامه‌ریزی یکپارچه و بلند‌مدت آینده‌نگاری را فراهم نمود. مجموعۀ درحال اجرا و ترکیب علائم قوت و ضعف، و ادغام مستمر آن ها در سناریوها، تصویر آینده‌های جایگزین به صورت ساختاری بوسیله انجمن اجرایی؛ پشتیبانی شده بود. انجمن اجرایی به طور گسترده ای با استراتژیست‌های واقع در سطوح مختلف سازمانی، در گفت‌وگویی مرتبط با آینده‌های نوظهور و استراتژی‌هایی آن آینده ها، درگیر شد. این یافته ها مدیران و محققان را به مشاهده برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ع