رد شدن به محتوای اصلی

معرفی مودم lte و lte td

 در این مقاله قصد داریم شما را انواع و اقسام مودم های lte آشنا کنیم. برخی پیش بینی ها می گویند که در سال 2025 بیش از 5 میلیارد نفر به دنیای موبایل و اینترنت وارد خواهند شد. در عین حال، نیمی از کل جمعیت کره زمین به خدمات شبکه LTE دسترسی دائمی خواهند داشت. پیشرفت بیشتر توسعه با این راه حل نوآورانه مرتبط خواهد بود. مودم lte نیز یکی از فناوری های روز است، که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید، در واقع نوعی مودم سیم کارت خور است.

مشاهده محصولات: مودم VDSL و ADSL

ویژگی‌های شبکه LTE

قبل از LTE، ارتباطات موبایلی فقط می توانست با سرعت معینی کار کند. این امر محدودیت های ناخوشایندی ایجاد کرد و به طور کلی فرآیندهای ارتباطات سیار را کند کرد. به عنوان مثال، شبکه های 2G تنها از چند باند (850 مگاهرتز، 900 مگاهرتز، 1800 مگاهرتز، 1900 مگاهرتز) استفاده می کردند. همین وضعیت در 3G نیز اجرا می شد، اما با باندهای اضافی 1900 و 2200 مگاهرتز.
پیشرفت ارتباطات اینترنتی سریع بود و به چندین نسل تقسیم شد. 1G، 2G، 3G. با این حال، جهش واقعی در اتصالات اینترنتی تنها پس از ظهور LTE رخ داد که از ارسال داده تا 1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. برخلاف مدل‌های قبلی، LTE می‌تواند روی هر فرکانس، هم در پایین‌ترین و هم در بالاترین (450 مگاهرتز تا 5 گیگاهرتز) اجرا شود. با این حال، ویژگی اصلی این راه حل، توانایی متحد کردن سیگنال های متعدد در یک جریان است.
شبکه LTE خود از نظر فنی کاملاً نهفته است (طرح و روش سیگنال های ارسال شده بین تلفن ها و سلول ها تغییر کرده است). با صرف نظر از شرایط پیچیده و غیر ضروری، LTE یک اتصال اینترنت بی سیم است که بالاترین نرخ انتقال داده را در تاریخ تلفن های همراه ارائه می دهد.


ویژگی‌های اصلی که مودم LTE را تعریف می‌کند

ویژگی های اصلی که LTE را تعریف می کند به شرح زیر است: افزایش توان عملیاتی تکرارکننده ها و کاهش تاخیر در پخش اطلاعات. آزمایش‌های عملی ارائه‌شده نشان داد که در یک محیط شهری امکان پخش داده‌ها با سرعت ۱۷۵ مگابایت بر ثانیه، در هر دو شرایط سخت محلی و آزمایشگاهی دقیق (به ترتیب ۱۰۰ مگابایت و تا ۲۰۰ مگابایت در ثانیه) وجود دارد. تأخیر ایجاد شده می تواند 10 میلی ثانیه باشد. تاخیر در lte بسیار کمتر از تاخیر در HSDPA است.
ساده سازی رویه ها برای مدیریت زیرساخت شبکه و ارتباطات: استانداردهای LTE می‌توانند از دانلودها و اتصالات اینترنتی موجود (در برخی موارد، در نسخه‌های کوچک‌تر) استفاده کنند، و این فناوری همچنین اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های آسانی را انجام دهد تا طیف کاملی از خدمات و عملکردهای ارائه شده توسط LTE را در خود جای دهد. دستگاه های Long Term Evolution از ویژگی هایی مانند بهینه سازی خودکار ارتباطات شبکه (قدرت سیگنال، پروتکل انتقال، الگوریتم مدولاسیون و غیره) پشتیبانی خواهند کرد.
قابلیت اتصال به ارتباطات سیار: شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خود هرجا که هستید به اینترنت متصل شوید، حتی با مودم‌های اختصاصی، لپ‌تاپ‌ها، در برخی موارد حتی دوربین‌ها یا دستگاه‌های مانیتورینگ دیجیتال، اتصال به اینترنت امکان پذیر است.
تأخیر انتقال داده LTE کمتر از فناوری های 3G موجود است. این مزیت برای سرویس دهی به محیط های تعاملی با جلوه ای همه جانبه (به عنوان مثال، بازی های چند نفره) و به اشتراک گذاری حجم زیادی از محتوای رسانه ای بسیار مهم است. علاوه بر تلفن های همراه و دستگاه های جانبی، قرار است بسیاری از رایانه ها و دستگاه های الکترونیکی مصرفی به ماژول های LTE داخلی مجهز شوند.

مزایای مودم 4G LTE

به طور رسمی، سرعت دانلودهایی که مودم های LTE ارائه می کنند به 326.4 مگابیت در ثانیه می رسد. سرعت آپلود تا 172.8 مگابیت بر ثانیه است. در واقع، این اعداد به جنبه های سیگنال، ازدحام شبکه، محدودیت های طرح تعرفه و غیره بستگی دارد. این برای اطمینان از پخش بدون تاخیر کافی است، به این معنی که می توانید ویدیوهای متعددی را تماشا کنید، در کنفرانس های آنلاین شرکت کنید و به طور کلی یک نمایش عالی داشته باشید. شما برای کارهای اینترنتی خود در خانه نیز می توانید از این مودم ها استفاده کنید.
از جنبه فنی، مدل LTE از پایه واقعی 3G استفاده می کند. این انتقال راحت‌تر از مشترکین 3G به 4G را فراهم می‌کند. اگر به دلایلی خود را خارج از منطقه تحت پوشش LTE بیابید، دستگاه شما به طور خودکار بدون قطع اتصال به حالت 3G می رود. محدوده پوشش LTE از 3.2 تا 19.7 کیلومتر است. اما، همانطور که در مورد 3G نیز ذکر شد، قدرت سیگنال به قدرت ایستگاه پایه بستگی دارد.
فناوری‌های شبکه‌ای مقاوم از نظر قدرت، پهنای باند و تجربه کاربر، فرصت‌های تجاری و جریان‌های درآمد جدیدی را هم برای اپراتورهای قدیمی و هم برای اپراتورهای جدید فراهم می‌کند. از آنجایی که شبکه‌های جدید را می‌توان برای فناوری‌های ارتباطی از هر نسلی 2G 3G و 4G استفاده کرد، این امر مجموع بودجه لازم را کاهش می‌دهد. هر یک از آنها نه یک فرکانس خاص، بلکه یک بخش خاص را اعمال می کند، که شامل 1.4، 3، 5، 10، 15، 20 مگاهرتز است. این کار به گونه ای انجام می شود که هر اپراتور در هر محدوده یک قطعه فرکانس دریافت می کند.
به عنوان مثال، یکی از 2 یا 3 قطعه 10 مگاهرتزی، چند باند 20 یا 30 مگاهرتز را می سازد. با استفاده از این فناوری، گوشی های هوشمند می توانند داده ها را از طریق دو کانال به طور همزمان ارسال یا دریافت کنند که این امر سرعت انتقال اطلاعات را بسیار افزایش می دهد. بنابراین محدودیت تعداد مشترکین متصل برطرف شده و پهنای باند کانال افزایش می یابد.

جایگزینی وای فای خانگی با ال تی ای

سرعت اینترنت تلفن همراه شروع به رشد کرده است، میزان پرداخت ماهانه در حال افزایش است. بنابراین، علاوه بر اتصال یک کامپیوتر یا لپ تاپ ثابت، امکان اتصال کل شبکه های محلی به اینترنت بی سیم و افزایش سرعت وای فای وجود دارد. طبیعتاً بسیاری از پیچیدگی راه اندازی می ترسند و به جای مودم 4G تجهیزات دیگری را انتخاب می کنند که به عنوان روتر 3G یا LTE استفاده می کنند. در واقع، راه اندازی یک مودم LTE در چند دقیقه انجام می شود.
مودم های LTE دارای یک رابط اتصال هستند که به آن اجازه می دهد به هر دستگاهی متصل شود. مودم های LTE همچنین دارای یک آداپتور بی سیم داخلی هستند، بنابراین می تواند اینترنت را از طریق یک شبکه Wi-Fi نه تنها در خانه شما، بلکه همچنین در شهر شما انتقال دهد. مودم را به پورت USB وصل کنید تا جزئیات آن را بدانید: قدرت سیگنال، نام اپراتور و حالت کار LTE را ببینید...
برای خواندن ادامه مطلب معرفی مودم lte و lte td به سایت ما مراجعه کنید.
مجله خبری کارویژه در تلاش است که اطلاعات مختلف هر صنعت را در اختیار شما قرار دهد برای آشنایی بیشتر با ما به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی

 ​ انواع مختلف پیچ انواع مختلفی از کارها را انجام می دهند و مانند سایر موارد در صنعت ساخت و ساز، کار با ابزار، تجهیزات و محصولات مناسب با آن شرایط قطعا، بسیار آسان تر است. به طور مثال پیچ های چوبی برای نگهداری اتصال چوب بسیار مناسب هستند اما نباید از آنها برای اتصال فلزات استفاده کنید. یا باید از پیچ های مخصوص کف سازی برای پارکت ها استفاده کرد، اما از این پیچ ها برای  چوب هایی از جنس ام دی اف و کابینت سازی مناسب نیستند. بنابراین باید از انواع مختلف پیچ در بسیاری از موارد به صورت داخلی و خارجی استفاده شود. ​   برای ادامه مطلب  معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی ، کلیک کنید. منبع: پولاد پیچ گستر ماد ​

انکر بولت و رول بولت

همه چیز در مورد انکر بولت و رول بولت  ​ که با نام پیچ لنگر هم شناخته می شوند، برای اتصال اشیاء و صفحات فلزی به سنگ و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پیچ و مهره های لنگر در شکل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. همه انکر بولت ها از انتهای رزوه شده تشکیل شده اند که می توان آن را توسط مهره و واشر به محل مورد نظر متصل کرد. این پیچ ها در انواع پروژه ها، از ساختمان های استاندارد و سدها و صنایع سیمان و پتروشیمی گرفته تا نیروگاه های هسته ای، مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی انکربولت ها و رولبولت ها اتصال صفحات فلزی به بتن می باشد. ساده ترین نوع انکربولت متشکل از یک پیچ است که در امتداد سر آن یک میله خم خورده وجود دارد که کار آویز گرفتن را میسر می سازد. همانطور که در شکل 1 دیده می شود، اکثر طرح ها شامل یک پیچ استاندارد با سر شش ضلعی است که قبل از بسته شدن بتن در آن قرار می گیرد. طرح های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها شامل یک پیچ و مهره خم شده با یک قلاب در انتها، و یا نوع دیگری از خم شدگی هستند. پیچ و مهره های سنگین، قوی ترین نوع اتصال هستند،

پژوهش یا اجرای آینده نگاری در برنامه ریزی بلند مدت

  چکیده محققان و پژوهشگران توافق دارندکه آینده نگاری، که یک توانایی برای پیش‌بینی چگونگی آشکارشدن آینده می باشد؛ قابلیت استراتژیک مهمی است و نیز جهت برنامه‌ریزی بلندمدت بسیار حیاتی می باشد. با این حال، تعدادی از اجرا های خود را به صورت سیستماتیک مورد بازجویی قراردادند. این تحقیق به پیشرفت دانش در اجرای آینده‌نگاری بلند‌مدت با استفاده از مقایسه ای تحلیلی از روش‌های برنامه‌ریزی در دو سازمان بامالکیت مشترک ؛ می پردازد. اطلاعات بدست آمده از مستندات برنامه‌ریزیی و اجرای آینده نگاری از پرسنل استراتژی در دو مورد (حمل و نقل و بانکداری) حمایت و پشتیبانی ازیک مدل پویای برنامه‌ریزی یکپارچه و بلند‌مدت آینده‌نگاری را فراهم نمود. مجموعۀ درحال اجرا و ترکیب علائم قوت و ضعف، و ادغام مستمر آن ها در سناریوها، تصویر آینده‌های جایگزین به صورت ساختاری بوسیله انجمن اجرایی؛ پشتیبانی شده بود. انجمن اجرایی به طور گسترده ای با استراتژیست‌های واقع در سطوح مختلف سازمانی، در گفت‌وگویی مرتبط با آینده‌های نوظهور و استراتژی‌هایی آن آینده ها، درگیر شد. این یافته ها مدیران و محققان را به مشاهده برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ع