رد شدن به محتوای اصلی

قفسه فروشگاهی

 وقتی نوبت به تجارت بصری می‌رسد، قفسه‌های فروشگاهی جایی هستند که بیشتر اقدامات در آن‌ها صورت می‌گیرد. آگاهی از انواع و نحوه استفاده از آن‌ها در انواع مختلف دسته‌بندی محصولات برای ایجاد تأثیر بر فروش بسیار مهم است.

قفسه‌ها نمایشگر هر چیزی در فروشگاه هستند که محصولات را در خود جای داده یا تبلیغ می‌کنند. یک استراتژی تجارت بصری تمرکز زیادی بر ظاهر قفسه‌های فروشگاه دارد، زیرا آن‌ها اولین نقطه تماس محصول با خریدار هستند.

قفسه‌بندی فروشگاه از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی این فضا است که می‌تواند چیدمان فروشگاه را ارتقا دهد و محیطی جذاب برای مشتریان ایجاد کند.

یک قفسه‌بندی برنامه‌ریزی‌شده استراتژیک می‌تواند مشتریان را با محصولات نمایش داده‌شده درگیر کند و در نهایت فروش را افزایش دهد.

در یک تجارت خرده‌فروشی، باید اهمیت قفسه‌بندی درک شود. قفسه‌چین در ادامه چند نکته هوشمندانه را ارائه می‌دهد تا از قفسه‌بندی خود نهایت استفاده را ببرید و تجارت خود را به حداکثر برسانید.

ابتدا باید مطمئن شوید که مهم‌ترین محصولات در سطح چشم مشتریان و سطح قابل دسترس قرار گرفته‌اند.

با طراحی و استفاده درست از قفسه‌ها می‌توان کاربرپسندترین مسیر را ایجاد کرد و بیشترین استفاده را از فضای فروشگاه برد. مسیرها به راحتی مشتریان را به سمت محصولاتی سوق می‌دهند که می‌خواهید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و طراحی درست قفسه‌ها مشتریان را ترغیب می‌کند تا وقت بیشتری در فروشگاه بگذرانند.

نکته مهم آن است که در مقدار چیدمان محصولات در قفسه‌ها باید تعادل برقرار باشد تا قفسه‌ها خالی یا خیلی شلوغ به نظر نرسند. مشتریان معمولاً دوست ندارند در هنگام خرید بیش از حد تلاش کنند، آن‌ها همه چیز را مرتب و در سطح دسترسی آسان می‌خواهند. آشفتگی می‌تواند موجب مغشوش شدن ذهن مشتریان و در نتیجه اجتناب از خرید شود.


قفسه فروشگاهی

جذاب بودن قفسه‌بندی فروشگاه برای تجارت بسیار مهم است. استفاده از قفسه‌های عمودی یا مسدود‌کننده می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

برای اینکه قفسه‌ها جذاب به نظر برسند می‌توان از تم‌های رنگی استفاده کرد و باید مطمئن بود که قفسه‌ها تمام اطلاعات از قبیل قیمت، تخفیف، پیشنهاد و غیره را به مشتریان ارائه می‌دهند.

طبق یک مطالعه ثابت شده‌است که اکثر مشتری‌ها عادت دارند پس از ورود به فروشگاه چرخشی صحیح داشته باشند.

برای پیشنهادهای خرید کافی است چند واحد از محصولات در قفسه قرار بگیرند و تعداد کالاهای گران‌قیمت یا لوکس نیز باید کم باشند تا جلوه VIP به آن‌ها بدهد و بهتر است در انتهای فروشگاه قرار بگیرند تا به مشتری فرصت قدم‌زدن در فروشگاه داده شود.

محصولات فصلی اما، باید در نزدیکی درب ورودی فروشگاه قرار داده شوند تا افراد بتوانند به محض ورود به فروشگاه به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

این ایجاد مسیر و طراحی چیدمان به مشتریان کمک می‌کند کالاها را به راحتی بیابند و سر در گم نشوند.

قفسه‌چین انتخاب کاملی از قفسه‌های نمایش فروشگاه را که برای نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات به روش‌هایی متناسب با هر جنبه از کالاهای تجاری شما حساب می‌شوند، ارائه می‌کند.

قفسه فروشگاهی طرح ترک

قفسه فروشگاهی با طرح های مختلف و کیفیت و قیمت های متنوعی در بازار موجود می باشند. قفسه فروشگاهی طرح ترک یکی از نمونه های این قفسه هاست که از سایر طرح ها قیمت بیشتری دارد. نوع رنگ به کار رفته در قفسه بندی فروشگاهی طرح ترک با سایر طرح ها یکسان است و همچنین فلز به کار رفته نیز مشابه سایر قفسه ها است اما دلیل اصلی اختلاف قیمت این نوع قفسه بندی، اختلاف در ساخت و استحکام و ظاهر قفسه های فلزی طرح ترک و ضخامت ورق بکار رفته در آن است. یکی از ویژگی های این نوع قفسه بندی حمل بار تا ۱۰۰ کیلوگرم می باشد. از ویژگی های دیگر قفسه بندی فروشگاهی طرح ترک ،لیبل جلو قفسه و حفاظ نگهدارنده آن می باشد .

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع قفسه استقامت زیادش است. و میتوان با توجه به سلیقه مشتری در رنگ های مختلف تولید شوند. همچنین میتوان فواصل بین قفسه ها را تغییر داد تا برای انواع کالا ها قابل استفاده باشند.

  • به یک سری از ویژگی های قفسه های طرح ترک اشاره میکنیم:
  • این قفسه ها را خیلی راحت و سریع میتوان نصب کرد.
  • قابلیت نصب اانواع رگال روی آن
  • قابلیت تغییر فواصل بین طبقات قفسه فروشگاهی
  • امکان قرارگرفتن صفحات در حالت شیب دار
  • کفه ها دراین نوع قفسه فروشگاهی هایپری دارای پل تقویتی است.


قفسه طرح ترک

قفسه های فروشگاهی دیواری

قفسه فروشگاهی دیواری یکی از انواع قفسه فروشگاهی مورد استفاده در فروشگاه و هایپرها است. این نوع قفسه اغلب فلزی می‌باشد و بوسیله پیچ بر روی دیوار نصب می‌شود و به همین دلیل محل آن در فروشگاه همواره ثابت است و مانند قفسه های دو طرفه و همینطور قفسه های طرح ترک امکان جابجایی ندارد. البته قفسه های دیواری نوع خودایستا هم دارد که آن دیگر نیاز به نصب روی دیوار ندارد و می‌توان آن را جابجا کرد.

این نوع از قفسه ها نیز مانند اعلب قفسه های فروشگاهی امکان نصب لیبل بر روی آن ها وجود دارد.

قفسه های هایپری

در هایپرمارکت ها همه انواع قفسه فروشگاهی کاربرد دارد. اما در حال حاضر بیشترین استفاده را قفسه های فروشگاهی طرح ترک دارد. همانطور که در بالا هم توضیح داده شده، قفسه های طرح ترک به دلیل مزایایی که دارد، از جمله: نصب و جابجایی راحت و قابلیت نصب رگال و لیبل… بسیار مورد توجه هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ است. شما نیز می توانید بسته به نوع فروشگاه و سلیقه خود از این نوع از قفسه ها و یا سایر قفسه های معرفی شده استفاده نمایید.


قفسه هایپری

نرخ قفسه فروشگاهی

تعیین نرخ قفسه های فروشگاهی کار چندان راحتی نیست. هم به لحاظ تغییرات و نوسانات همیشگی بازار و هم از لحاظ انواع مختلف قفسه های فروشگاهی که تا حدودی با آن آشنا شده اید، نمی توان یک نرخ ثابت و قیمت گذاری دقیق انجام داد.

اگر شما قصد خرید قفسه فروشگاهی و تجهیز فروشگاه یا هایپر خود را دارید، پیشنهاد می کنیم تا با ما تماس بگیرید و درخواست خود را با مشاوران ما مطرح کنید تا بتوانیم بر اساس نیاز شما بهترین و به صرفه ترین نرخ قفسه های فروشگاهی موجود را در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید خرید اینترنتی قفسه های فروشگاهی را از قفسه چین انجام دهید.

برای سفارش و خرید اینترنتی قفسه فروشگاهی با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت با قفسه‌چین تماس بگیرید. شما همواره می توانید در هر زمان با کارشناسان ما در قفسه چین تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین برای خواندن ادامه‌ی مطلب قفسه فروشگاهی به سایت ما مراجعه کنید.

مجله خبری کارویژه در تلاش است که اطلاعات مختلف هر صنعت را در اختیار شما قرار دهد برای آشنایی بیشتر با ما به سایت کاویژه مراجعه کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی

 ​ انواع مختلف پیچ انواع مختلفی از کارها را انجام می دهند و مانند سایر موارد در صنعت ساخت و ساز، کار با ابزار، تجهیزات و محصولات مناسب با آن شرایط قطعا، بسیار آسان تر است. به طور مثال پیچ های چوبی برای نگهداری اتصال چوب بسیار مناسب هستند اما نباید از آنها برای اتصال فلزات استفاده کنید. یا باید از پیچ های مخصوص کف سازی برای پارکت ها استفاده کرد، اما از این پیچ ها برای  چوب هایی از جنس ام دی اف و کابینت سازی مناسب نیستند. بنابراین باید از انواع مختلف پیچ در بسیاری از موارد به صورت داخلی و خارجی استفاده شود. ​   برای ادامه مطلب  معرفی انواع پیچ ها برای سطوح چوبی و فلزی ، کلیک کنید. منبع: پولاد پیچ گستر ماد ​

انکر بولت و رول بولت

همه چیز در مورد انکر بولت و رول بولت  ​ که با نام پیچ لنگر هم شناخته می شوند، برای اتصال اشیاء و صفحات فلزی به سنگ و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف پیچ و مهره های لنگر در شکل و جنس های مختلف در بازار وجود دارد. همه انکر بولت ها از انتهای رزوه شده تشکیل شده اند که می توان آن را توسط مهره و واشر به محل مورد نظر متصل کرد. این پیچ ها در انواع پروژه ها، از ساختمان های استاندارد و سدها و صنایع سیمان و پتروشیمی گرفته تا نیروگاه های هسته ای، مورد استفاده قرار می گیرند. اما همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی انکربولت ها و رولبولت ها اتصال صفحات فلزی به بتن می باشد. ساده ترین نوع انکربولت متشکل از یک پیچ است که در امتداد سر آن یک میله خم خورده وجود دارد که کار آویز گرفتن را میسر می سازد. همانطور که در شکل 1 دیده می شود، اکثر طرح ها شامل یک پیچ استاندارد با سر شش ضلعی است که قبل از بسته شدن بتن در آن قرار می گیرد. طرح های دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها شامل یک پیچ و مهره خم شده با یک قلاب در انتها، و یا نوع دیگری از خم شدگی هستند. پیچ و مهره های سنگین، قوی ترین نوع اتصال هستند،

پژوهش یا اجرای آینده نگاری در برنامه ریزی بلند مدت

  چکیده محققان و پژوهشگران توافق دارندکه آینده نگاری، که یک توانایی برای پیش‌بینی چگونگی آشکارشدن آینده می باشد؛ قابلیت استراتژیک مهمی است و نیز جهت برنامه‌ریزی بلندمدت بسیار حیاتی می باشد. با این حال، تعدادی از اجرا های خود را به صورت سیستماتیک مورد بازجویی قراردادند. این تحقیق به پیشرفت دانش در اجرای آینده‌نگاری بلند‌مدت با استفاده از مقایسه ای تحلیلی از روش‌های برنامه‌ریزی در دو سازمان بامالکیت مشترک ؛ می پردازد. اطلاعات بدست آمده از مستندات برنامه‌ریزیی و اجرای آینده نگاری از پرسنل استراتژی در دو مورد (حمل و نقل و بانکداری) حمایت و پشتیبانی ازیک مدل پویای برنامه‌ریزی یکپارچه و بلند‌مدت آینده‌نگاری را فراهم نمود. مجموعۀ درحال اجرا و ترکیب علائم قوت و ضعف، و ادغام مستمر آن ها در سناریوها، تصویر آینده‌های جایگزین به صورت ساختاری بوسیله انجمن اجرایی؛ پشتیبانی شده بود. انجمن اجرایی به طور گسترده ای با استراتژیست‌های واقع در سطوح مختلف سازمانی، در گفت‌وگویی مرتبط با آینده‌های نوظهور و استراتژی‌هایی آن آینده ها، درگیر شد. این یافته ها مدیران و محققان را به مشاهده برنامه‌ریزی بلند‌مدت به ع